DHL 2017 – op af starthullerne!

Tid for tilmelding, holdsætning, trøjebestilling m.v.

Traditionen tro inviteres alle medarbejdere i Sundhed og Omsorg til deltagelse i DHL-stafetten. Í år foregår det onsdag den 16. august kl. 18.30 for DHL-løbestafetten og kl. 19.00 for DHL Walk.

Sundhed og Omsorg vil gerne gøre en ekstra indsats for sundheden for alle medarbejdere. Derfor sendte direktør Hosea Dutschke i sidste uge en mail til alle ledere i MSO med en opfordring til, at direktioner, forstandere, ledere af selvejende institutioner og forvaltningscheferne får organiseret, at så mange som muligt tilmelder sig og deltager i dette arrangement. Med mailen fra direktøren fulgte forskelligt materiale, bl.a. en plakat, en størrelsesguide for trøjer og en vejledning i tilmeldingen.

Arrangementet vil stort set forløbe som de foregående år, så deltagerne bl.a. får:

  • En hyggelig aften med kollegerne
  • En flot løbe- eller gåtur i Mindeparken
  • En lækker løbetrøje
  • En madkurv
  • En ”Aarhus-pølse”
  • Ophold i et fælles ”Aarhus kommune-område” på teltpladsen, hvor omklædning, spisning og hygge kan foregå

Områderne skal selv betale for 50 % af deltagergebyret – dvs. omkring 500 kr. pr. hold – resten betales centralt fra.

 

Hvad skal jeg gøre som leder? Orientere alle medarbejdere om arrangementet – dette kan f.eks. ske ved at give kontaktpersoner opgaven med at organisere tilmeldingen. Få tilmeldt holdene fra jeres område – dette SKAL gøres på Aarhus Motions hjemmeside via dette særlige link:

Frist for tilmelding er tirsdag den 18. april 2017, kl. 12.

 

Yderligere oplysninger:

Aarhus Motions hjemmeside.

Kasper Harby Jørgensen: kahaj@aarhus.dk, tlf. 41 85 77 82

Søren Kristensen: soek@aarhus.dk, tlf. 89 40 65 27